Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo allemaal , ik heb 2 weken geleden me eerste keer xtc gedaan. Alles ging super goed en alles. maar nu heb ik een vraag; kan je als je xtc hebt genomen dingen gaan doen die gevaarlijk zijn? zoals dat je bijvoorbeeld volop slaat op een muur of iets met een mes..... dingen die je dus nuchter nooit zou doen. ik wil nog wel doorgaan met xtc gebruiken met de 3+ maanden regel maar steeds als ik denk aan die keer xtc moet ik denken aan alles wat fout had kunnen gaan.(pijnlijke dingen) alvast bedankt voor reacties!"
"Re: kan je gevaarlijke dingen doen onder invloed van xtc /M Sorry dat ik niet goede voorbeelden gaf van gevaarlijke dingen, maar daar bedoelde ik ook bij dat je bijvoorbeeld ergens wilt van afspringen omdat je dan denkt dat het kan en zulke dingen."
"Hallo ik ben morgen van plan om natuurlijk wat te drinken met carnaval. Mijn ouders willen dit niet omdat ze het gevaarlijk vinden. Ik heb al regelmatig wat gedronken en heb er ervaring mee en ken mijn grenzen. Maar nu ben ik van plan om morgen rond 22:00 een (hele) fles el picu (15% alc.) te drinken samen met wat maten die hun eigen drank hebben. Nu drink ik later tijdens het feest nog wat red bull, ice tea, cola enzo want je moet er ID laten zien voor alcoholische dranken. Nou ga ik rond 02:00 naar huis en ben ik rond 02;20 thuis waarschijnlijk. Nu ben ik nog van plan om na het feest wat pepermuntjes te nemen en wat kauwgom te kauwen. Tijdens het indrinken heb ik nog wat normaal drinken en kauwgom en pepermunt die ik na het indrinken ook gelijk neem by the way. Denken jullie dat mijn ouders dit gaan ruiken als ik thuis kom? ( ik ben zeker al nuchter als ik thuis kom)"
"dank jullie wel voor de reacties, en het wordt geen el picu maar wat wodka , dus dat ruik je sowieso al minder is mij verteld.komt goed dus"
"Nou sorry voor als ik het verkeerd heb (heb het ook maar gehoord van mensen). Maar de theorie die er achter zat was dus dat wodka VOORAL water en alcohol is en dat je dat dan minder ruikt dan alcohol met allemaal fruitige smaken etc."