Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste leden, Ben een tijd geleden positief getest op THC, het gehalte is dan ook 3,0 microgram bij mij was dit helaas 3,2. Ik krijg nu precies dezelfde straf opgelegd als iemand die Bijv. 15x over het limiet is gegaan. Zijn er mensen die op dit moment in hetzelfde schuitje zitten en tips en tricks hebben voor het psychologische onderzoek dat gaat komen, als er mensen zijn die de brochure naar me op willen sturen zou ik dat heel erg op prijs stellen. Ik hoor graag wat jullie ervaringen zijn hierover. Groetjes, Ribba"
"Tijdloos zei: Hier zijn advocaten o.a voor uitgevonden. Zou het zelf niet weten maar zou het aan een advocaat vragen. Succes! Klik om te vergroten... Dat klopt inderdaad maar wil er eerlijk gezegd niet meer aan spenderen dan nodig is, weet van mezelf dat ik geen misbruiker ben maar met dat alleen ga je het niet redden in zo'n onderzoek had ik begrepen. met zo'n advocaat ben je al gauw 750 ex. btw kwijt denk dat ik dezelfde info ook kan krijgen van behulpzame mensen hier. Dit hele systeem is puur gebouwd voor geld (en de mensen die wel echt Drugs misbruikers zijn). Ik heb ook het gevoel dat deze zogenaamde Cbr advocaten het puur voor het geld doen komen totaal niet behulpzaam over."
"HierEnDaarEenFuifje zei: Krijg je niet de nieuwe cursus opgelegd? Was het je eerste keer of? De weet heeft indd niet zoals bij alcohol verschillende straffen voor hogere/lagere waardes helaas. Verder zijn er weinig tips en tricks te vermelden voor ons. De brochure is indd handig, maar die heb ik niet voor je. Juridische hulp gespecialiseerd op dit gebied is het beste, maarja snap dat dit ook aardig in de kosten kan lopen ja. Klik om te vergroten... Was helaas voor de invoering van de nieuwe cursus. En ja dit was me eerste keer was daarom ook erg verbaasd toen ik de brief van het CBR binnenkreeg."
"y20 zei: Volgens mij ben jij niet zo bekend met advocaten die zijn er altijd om jou te helpen en jou te verdedigen.... Mijn cbr advocaat vroeg 130 voor een gesprek ter voorbereiding op het onderzoek met psychiater cbr. En was het zeker waar heeft me verteld wat ik op elke vraag moest zeggen (en er zijn nogal wat strik vragen) nu wel goedgekeurd door de psychiater. Mijn advocaat gaf ook nog aan gratis het dossier door te willen lezen mocht ik niet goed gekeurd worden. Klik om te vergroten... Heel veel geven er aan niet gespecialiseerd te zijn hierin. En je hebt online veel sites die je uiteindelijk doorsturen naar de zelfde organisatie, ze vragen gelijk 750 ex zonder zelfs te weten waar ik nu sta op het moment. Ben blij voor je dat je er doorheen bent gekomen. Zou je mij deze advocaat door willen sturen, want met deze prijzen en behulpzaamheid zou ik het zeker willen overwegen."
"Spatsen zei: En toch kan ik het niet laten om je te benadrukken die brochure echt te bestellen. Ik had bij 2 vragen de verkeerde antwoord gegeven, daardoor was er volgens de richtlijnen van het DSM model drugsmisbruik van toepassing. Gevolg… jaar lang mijn rijbewijs ongeldig verklaard, daarna weer opnieuw aanvragen met de hele financiële rompslomp daaromheen. Je zit nu eenmaal gevangen in het CBR fuik. Voor hun ben je nu gewoon een melkkoe. Ik heb het echt met je te doen🙏🏻 succes! Klik om te vergroten... Pfff kut om te horen. Daarom dat ik me ook zo goed probeer te informeren hier, als ik het zo allemaal lees is een brochure of een advocaat dus echt mandatory. Ik hoop dat het je de volgende keer wel lukt maat."