Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"triptulpje zei: niks slik!!! heb ze in vertrouwen gekocht en toen laten testen. Hoe doe jij dat dan?? neem je je dealer mee naar het testcentrum??? Klik om te vergroten... vraag van tevoren wat testertjes..laat deze testen, is de uitslag oke? maak een afspraak voor 50 of wat dan ook. graai eens goed in die zak en pak er daar een, valt ie goed? kopen!!! zoniet laat hem zitten met de rommel zo pak ik het aan"