Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb alles wel gedaan maar gas van spuitbussen snuiven... sorry ik kan je niet helpen, vind het heel erg voor je. Als je echt veslaafd bent kunje beter hulp gaan zoeken. Ga sterk in je schoenen staan en denk positief. Ik wens je veel susses! Greetzzzzzzzzzzz"