Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal, Ik ben nieuwe hier, lees wel al een tijdje mee en heb zo dus ook een stuk gelezen over pep wassen in aceton. Dit heb ik nu 2 keer gedaan en de pep werd inderdaad mooi wit en nagenoeg geur/smaakloos. Het enige probleem is dat de pep allebei de keren extreem droog is geworden. De pep is zo droog en fijn dat hij bij het geringste in mijn keel schiet, het is eigenlijk niet fatsoenlijk te snuiven. Is dit voor iemand herkenbaar? Hoe kan ik dit tegengaan/verhelpen? Want korter drogen lijkt me geen optie, ik wil geen aceton in mijn neus. Nu schiet alles meteen door naar mijn keel en heb ik dus het gevoel dat ik eigenlijk een bommetje snuif. Vriendelijke groet, Redmuscle"
"Mijn ervaring hiermee is dat het voor mijn gevoel wel positieve effecten heeft wanneer je het, zoals je zelf al aangaf, in beperkte hoeveelheid gebruikt. Het zorgt voor een goede concentratie, maar ik weet niet of het ook effecten heeft op bijvoorbeeld het onthouden van dingen. Zelf heb ik het nooit gebruikt met als hoofddoel om te studeren, maar ik heb wel vaker dan eens gestudeerd i.c.m. pep en dat beviel me toen prima."