Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik kwam via Google op een (inmiddels verjaard) topic over dit onderwerp en ik zou graag wat vragen stellen aan ervaringsdeskundigen. Sedert januari is er bij mij een bipolaire stemmingsstoornis, ook wel manisch-depressieve stoornis vastgesteld. Ik deed op dat moment een creatieve opleiding, rookte veel wiet en was eigenlijk heel gelukkig meisje die blij was met hoe haar leven verliep. Van dat alles is niks overgebleven. Ik voel me leeg van binnen en de drang om weer te blowen of andere drugs te gebruiken is groot, want ik voel me zo leeg, futloos en ongelukkig. Ik slik momenteel lithium, valproinezuur en olanzapine. Weten jullie misschien welke drugs ik nog kan gebruiken zonder dat er veel risico is op een manische of psychotische episode?"