Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb voor mijn huisarts geen geheimen. Vind 't handig dat mijn huisarts weet dat ik af en toen eens een lijntje coke neem of een jointje, er is immers doktersgeheim, dus waarom je er voor schamen tegenover je huisarts. Bij 2 verschillende huisartsen hierover gehad wat de gevolgen kunnen zijn. Ben onderzocht, mijn gebruik besproken (maximaal gebuik is 2x per maand, dus weekends, en lang niet alle, soms maanden niet, soms par dagen feesten) en vond geen enkel probleem of gezondheidsgevaar. Het is goed om af en toe stoom af te blazen. Dus niks mis mee en het ontstrest, maar gebruik je meer dan moet je je sowieso achter de oren krabben, als je iedere dag blowt of snuift dan zit je klaarblijkelijk niet lekker in je vel. Zoek de reden daarvan en probeer een oplossing te vinden want dan is er echt iets niet ok. Als je te veel coke gebruikt en je eetlust verdwijnt dan kom je waarschijnlijk niet aan je dagelijkse hoeveelheid voedingstoffen die je voor je lichamelijke ontwikkelingen nodig hebt. Mijn motto is altijd geweest gebruik is lekker maar niet ten koste van mijn gezondheid. Dus neus bij thuiskomst spoelen met lauw water, overmatig veel (lauw) water drinken na je gebruik van de diverse stimuli om gifstoffen vlotjes af te voeren. Als je het op levensgenietende basis doet dan blijft het leuk en kun je er oud mee worden (ik ben over de 50 en experimenteer sinds mij pubertijd). Moet leuk zijn."