Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"mensen ik wil me hier niet te veel in mengen, maar pas a.u.b. op met LSD, het kan zeker gebeuren dat je hier psychotisch van raakt en je weet ook niet altijd van te voren of er bijvoorbeeld een psychose al " latent" aanwezig is of was voordat je gaat gebruiken. en de rest van je leven anti-psychotica slikken of ziekenhuis in en uit lopen i.v.m. spoedopnames is geen fijn vooruitzicht. dus pas a.u.b. op"
"ik klinkt inderdaad misschien een beetje belerend, maar ik heb gewoon een van mijn beste vriendinnen 7 jaar lang (tot nu toe!) ziekenhuizen in zien gaan, nadat ze een trip heeft genomen, misschien was de acid niet goed, was de dosis te veel, was de omgeving slecht, whatever, maar sindsdien slik ik zelf niet meer zo klakkeloos alles wat voorbij komt.."