Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wil ook wel even reageren op verschillende klinieken,ik loop al jaren bij centrum maliebaan en ik vind hun aanbod ronduit slecht. De Detox daar is net een gevangenis[houten barakken] en je krijgt daar bijna geen therapie aangeboden. In al mijn tijd dat ik daar gelopen heb zijn er 2 medewerkers geweest die mij goed konden helpen,ook weet ik dat er binnen Centrum maliebaan verschillende stromingen groepen zijn over behandelwijze dit heeft geleid dat er medewerkers thuis zitten. Duidelijkheid in je organisatie is toch wel het belangrijkste volgens mij daarom moet je denk ik [niet alleen centrum maliebaan] naar het minnesotta-model wat hier gewoon bijna nergens aangeboden wordt of je moet naar een prive-kliniek[kosten 5000 euro]. Nu blijkt gewoon dat een kliniek als castle graig veel meer resultaten boekt bij langdurige verslavingen. Het zal nog wel een tijdje duren maar ook de meeste andere verslavingsklinieken zullen behandeling op de wijz e van minnesotta gaan aanbieden[duurt wel weer jaren]. Ik zou graag naar castle graig gaan alleen is het voor mij helaas onmogelijk door omstandigheden. Maar zal het dan maar op eigen kracht moeten doen want hier is er voor mij niks. GRoeten"