Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"zou nu in orde zijn"
"ik heb besteld op die site begin juni en kreeg bevestiging dat het verstuurd is op 3 juni sindsdien niks ontvangen en ze antwoorden ook niet op mijn mail om het eens na te kijken iemand zelfde ervaring? (was pakketzending dus aangetekend en naar belgie)"