Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik vind hema kinderchampagne heel lekker. Is er een drank die daarna smaakt maar dan met alcohol erin? Appelsap met bubbels en alcohol? Appellikeur daarentegen vind ik vies. Wiet word me te duur dus ik zit eraan te denken om te proberen low key alcoholist te worden ipv stoonde garnaal kijken of dat ook bevalt"