Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben tijdje gelede gepakt geweest met drugs op een event in belgie. Ze hebben me naar de fouilleerkamer meegepakt gehad toen, en er werden toen 2 xtc pillen op mijn naam opgeschreven. De man zei als iedereen ( want ik was niet alleen ) toegaf wat van hun was, we naar huis mochten gaan en ze ons niet zoude doorverwijzen naar de politie, omdat ze teveel werk hadden. Toen dus die 2 op mijn naam opgeschreven werden, zijn we gewoon buitengegooid geweest. Ik vraag mij nu gewoon af, is dit echt waar ? Ben ik er ( godzijdank ) nu echt zonder kleerscheuren vanaf geraakt, en zonder strafblad. Deze gebeurtenis heeft me wel doen inzien hoe snel dit mijn heel leven kan ontwrichten, en ook gewoon voor op feesjes is dit het niet waard. laatste keer geweest dat ik ooit nog troep geslikt heb. aub alleen fatsoenlijke replies, dit is iets waar ik verschrikkelijk veel angst voor heb moest ik hier een strafblad toch voor krijgen ineens. dankje."
"kweet dat het een beetje overkill klinkt langs mijn kant, maar mijn probleem is als volgt. moest ik iets op mijn strafblad krijgen atm , mag ik al stoppe met studeren aan universiteit en stoppen met enige hoop in de job te geraken waar ik voor studeer. ik word dan zoiezo van mijn richting afgegooid en niemand met iets op zen strafblad krijgt er een job in bijna. Dit is de enigste reden waarom ik er zo paniekerig over doe. En met "troep" bedoel ik het niet slecht zoals jullie het opvatten, ik geniet van het te doen af en toe, maar dit is het mij nu niet bepaald waard. het blijft nog steeds iets dat ik gewoon voor te relaxen af en toe deed, niet om mijn heel leven te ontwrichten."