Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"nee sirieus mdma, het is ook al getest, maar heb er geen ervaringen mee, dus vandaar de vraag,.. Hellraiser_[NL] zei: hun bedoellen waarschijnlijk ghb je kanbeter een pilletje nemen Klik om te vergroten..."
"hmm ok, nee dat had ze al laten doen, vandaar dat ik wat info aan 't zoeken was, thanx!"
"oke, ik zal morgen s op de kleur letten, klinkt trouwens ook niet heel verkeerd k00k zei: Wat blijkt uit de test? Is het blauw? Dan is het (vaak) MDMA poeder, amfetamine (speed) en blue curaçao... Klik om te vergroten..."
"met koninginnendag in het vooruitzicht, wilde mijn vriendinnen en ik 's vloeibare mdma proberen,.. heeft iemand hier al ervaring mee? wij zijn benieuwd!"
"goedeavond, ff met de deur in huis vallen, ik dacht ik vraag de kenners , ik en mijn vriendinnen willen een koninginnendagje op vloeibare mdma, is da wa?"
"lsd heeft me altijd al super relaxed geleken, maar durf zoiets niet aan op koninginnendag, dus. is combi met blowen oke?"