Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zou het meisje die nog nooit getript heefd ook niet laten beginnen met lsd. Lsd is opzich best een heftige drug..."
"acid is inderdaat wel te sturen maar niet iedereen heefd daar aanleg voor? Tog?"
"Whahaha lol"
"GewoonVOL zei: Mod: Bovenstaand advies is absoluut onverantwoord. Je kan altijd bijdoseren maar niet andersom, laat het dus achterwege als je weinig of geen ervaring hebt en al helemaal als je niet weet wat je in huis hebt. Klik om te vergroten... Klik om te vergroten..."
"ja dat kan natuurlijk ook als je dat bij elke dealer zou moeten doen die rotzooi leverd, dan ben je wel ff lang bezig"
"ALs ik jou was zou ik nog niet met LSD-25 beginnen omdat dat zoiezo veel heftiger is dan paddo's. Probeer eens mescaline... Bijna het zelfde effect als LSD maar dan wel wat minder heftig. Of gebruik nog een tijdje paddo's tot dat je je trip onder controlle hebt en zelf kan gaan beinvloeden... Oke je kan je zelf ook diep in het onbekende gooie door LSD te gaan gebruiken maar dan zou ik als ik jou was wel eerst je LSD laten testen omdat er nu veel mee word gerommeld... en ik neem aan dat je tog egt LSD wil en geen andere rotzooi."
"kijk eigelijk is dat een heele raare vraag... Want met Xtc wil ik zoveeeel mogelijk mensen erbij hebben... Hoe meer zielen hoe meer vreugd Maar als ik bv. paddo's of LSD of Dxm doe, dan wil ik tog liever met zo weinig mogelijk man zijn... een stuk of 5 max... ik heb 1 keer mee gemaakt dat ik met 17 mensen ging trippen op paddo's... We hadde een huis voor ons eigen alleen (best groot huis) maar op een of andere manier was op die avond dat huis Veeeeelste klein... Iedereen iriteerde elkaar (niet met opzet maar ging gewoon van zelf) echt raar om uit te leggen..."
"ìk vind het juist lekker om te blowen tijdens paddo's en eten is ook wel relaxed.. vooral friet"
"idd, Ik vind Paddo's ook niet verslavend. en als er dan iets verslavends aan zou moeten zijn dan is het de gezeligheid wel die het met zich meebrengt."
"Mij meeste is 110 ug... Dan ga je niet te hard maar gewoon relaxed..."