Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"reverze zei: Hoe kan ik het beste speed drogen? heb het morgen al nodig Klik om te vergroten... Zou je synthetische middelen in de magnetron kunnen doen om het te laten drogen ? Ik weet dat je bijvoorbeeld wiet niet kunt drogen. (dit gaat ten koste van de smaak, thc weet ik niet)"
"In love with me, myself and I"
"Ik vind 4fluo oplossen in een sapje oid echt zo verschrikkelijk ranzig... ik kan het iedereen aanraden om er caps van te maken."
"Als ik wil chillen met M, zet ik dit op : [youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Tnzo0ZYWgmw&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Tnzo0ZYWgmw&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]"
"Adressen vragen is z贸贸贸贸贸贸贸贸贸 2004...."