Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"0.33 per per maand dus 1 pil in de 3 maanden. Tot nu toe zijn dat er 2. 10 November is het weer zover !! Ben 10 mei begonnen met mijn eerste, toen 10 augustus en nu dus 10 November !! Tot nu toe altijd pillen van rond de 110 mg (laten testen)"
"Ja je hebt helemaal gelijk! Ik schrik dr ook echt van als mensen zoiezo al meer als 10 per maand nemen. Ik neem niet zoveel omdat ik weet dat het effect minder wordt naarmate je dr zo snel achter elkaar slikt. Dan vind ik het zonde van de ervaring en de hersenbeschadiging... Maar ja iedereen zijn eigen keuze toch? Ze komen zichzelf wel eens tegen.... (ik slik dr dus 1tje per 3 maanden)"
"Inderdaad 2-cb kan een goede vervanger zijn. Mix tussen lsd en mdma. Wil het zelf graag een keer proberen maar het is vrij lastig te verkrijgen in tegenstelling tot een pilletje En explosion is inderdaad ook een zelfde soort euforie gevoel maar werkt op dezelfde stoffen in je hersenen dus net zo slecht als een pilletje. De top duurt iets langer dan een pilletje 1,5 uur ofzo en heeft daarna vrij weinig afbouw en is gelijk weg. Het is een stuk duurder en het schijnt echt heeel smerig te zijn. hehe maar goed succes!"
"Delirium zei: Ik werk in de bioscoop, ik snuif per week ook meerdere malen popcorn Klik om te vergroten..."
"Tja misschien wel coke... nou ja... dr komt uiteindelijk altijd wel weer nieuwe supplies hehe Maar goed misschien komen de schildpadjes idd niet meer terug We shall see!"
"Haha op het nieuws ook echt een intervieuwer tegenover de baas van het bedrijf er naast :P Wat dácht u dat dit bedrijf verkocht dan? Ja dacht zonnebanken, blijkbaar iets heel anders hehe nou ja..."
"deceptive zei: Doodkapje zei: vrijdag : paddos, wiet, hasjolie zaterdag : paddos, wiet, hasjolie zondag : 1/4 lsd, wiet Klik om te vergroten... ben jij immuun voor de tijdelijke tollerantie van paddos/lsd ofzo? Klik om te vergroten... Hehe nee of ze vind paddo's gewoon een lekkere paddestoel voor in de omelet :P"
"Psycho_Chrono zei: Ik heb ongeveer 4/5 jaar geleden een ongeluk gehad en ben daardoor blind aan 1 oog geraakt, na 2 operaties had ik ook vlekken op mijn zichtveld, vlekjes die bewogen, schimvorming en diepteverschillen...Gelukkig is dit wel allemaal langzaam weggetrokken maar in de schemer wil het nog wel eens moeilijk voor me worden. Klik om te vergroten... Owjah! je zou dit nog in geuren en kleuren vertellen zaterdag maar tis er niet van gekomen... Ik hoor het ooit wel! Verder kan ik nies toevoegen aan dit topic... Ik kan goed zien met sterkte van -1.5 met een beetje cilinder"
"Ja lekker is dat :P"
"Nooit ergens last van... qua plassen dan. Laatst met 2 zegels lsd in een club gestaan, en dan sta je bij zo'n pisbak en dan ben je klaar maar dan is het altijd zo'n gekloot met knopen en risten... (zo'n gekriegel met lsd ) Dat ik me omdraaide toen het allemaal eindelijk! goed zat en die gast achter me ook echt "nou joh zit het eindelijk allemaal goed? Wel lastig he?" Ik maar flauwtjes "hehe ...ja""