Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ah mooi mooi. dus dat betekent idd dat zon grote struik in het optimale duizend zaadjes kan droppen en als ik de vader dan maar moet helpen met uitstrooien, dan doe ik dat hehe grtjs project groen"
"ik ben het met peptalk eens. mijn 1ste en tot nu toe enige keer dat ik plantjes kon ophangen voor te drogen heb ik alle bladeren eraan gelaten. dit omdat de plant nog even nadat ie is afgeknipt doorgaat met suikers maken. dus als je de bladeren eraan laat wordt je wiet zoeter en lkkrder. ik zou de bladeren dus pas knippen wanneer de wiet zelf al goed droog is. grtjs project groen"
"hallo allemaal, ik zit al een poosje met de vraag hoeveel zaadjes een wietplant kan voortbrengen. ik heb het dan over een grote buitensoort, circa 2 meter hoogte en uiteraard in gezonde toestand. ik heb weleens gehoord dat 1 zon lieverdje ongeveer 1000 zaadjes kan droppen, klopt dat? grtjs project groen"