Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ja ok, maar ik sliep, en werd juist toen wakker met dat beeld in mijn hoofd."
"BobG zei: LSD heeft een verband met Psi, oftewel paranormale gebeurtenissen, maar dit is nooit wetenschappelijk bewezen, omdat de wetenschap blind is voor het onbekende... Klik om te vergroten... Ik heb ergens eens gelezen dat het 'paranormale' of 'nietnormale' eigenlijk heel normaal is, maar dat onze cultuur dat al eeuwen abnormaal vind. Je kan goede documentaires hierover vinden op http://www.closertotruth.com/videoarchive/ "Show 212: what is parapsychology?" is een goede."
"BobG zei: Deze thread doet me ineens denken aan de 'heksen' van vroeger... Klik om te vergroten... heksen? strange, heb gisteren juist blair witch 2 gezien blijkbaar heeft de server van bovenvernoemde link problemen. maar laat dat je niet tegenhouden om later nog eens te proberen, is echt wel de moeite waard, ze hebben echt wel interessante onderwerpen..."
"Hey, ik schrijf hier een berichtje omdat ik eergisteren toch wel (weer) een rare ervaring heb opgedaan bij het nemen van lsd. Na het nemen van een kwart trip op een festival werd ik paranoia en besloot naar huis toe te gaan, om te kunnen relaxen. Aangekomen aan het station besloot ik ergens in de buurt te gaan slapen en de volgende morgen de trein te nemen omdat het een echte hel werd in de buurt van veel volk. De reden hiervoor kan ik eens in een andere topic bespreken. Uiteindelijk belandde ik in de inkomhal van een groot appartementsblok, waar het lekker warm was om te slapen. De dromen die ik toen had waren zeer levend, en het raarste was dat ik droomde over een appartementsblok, maar ze zag er niet uit zoals die waarin ik lag te slapen. Toen, en dat was het bizarre moment had ik een zeer intens moment in die droom waarin ik het beeld zag van dat groot gebouw, van buiten gezien, waar het licht aanging in een van de kamers. En toen werd ik wakker. Het was een ZEER intend gevoel dat ik had dat er toen ook iemand naar beneden ging komen. Ik herinner me ook de gedachte: wow, als er nu echt iemand naar beneden zou komen, damned da zou freaky zijn. Nog geen 30 seconden later ging de deur open en passeerde iemand mij die het gebouw verliet. Coincidence of is er meer aan? Als iemand het begrijpt, tell me please. Alleszins bedankt om het eens te lezen, ik hoop op wat reacties... groeten, tom"