Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"h Karentje zei: Thnx! Bij mij zijn het ssri's. Volgens de tabel kan ik xtc nemen maar zou het minder goed werken.. Is hier iemand die ssri's neemt en wel eens xtc genomen heeft? Ben wel benieuwd naar ervaringen.. Klik om te vergroten... Ik zelf slik ook AD en heb ervaring met xtc deze werken dus helemaal niet bij mij ivm de AD alleen dat ik geen honger meer heb verder doen ze helemaal niets met me"