Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Klotejunkie zei: Ik heb zò veel liever een joint of een pilletje dan alcohol, alcohol is gewoon vergif. Ik haat mensen die zichzelf de tering zuipen en maar klagen over drugsgebruikers, ze doen het zelf even hard! Doe mij maar een dikke baap Klik om te vergroten... Precies man ,paf je een joint dan ben je opeens een junk maar drinken is heel normal , Ik zelf heb nog nooit gedronken en heb ook geen behoefte aan. doe mij maar liever een jonko"