Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Jah ik herken dit, maar dan niet met men ouders, maar op een fuif/feest voel ik me bekeken en weet ik met mezelf ook geen blijf"
"Ik heb altijd als ik in de opslagruimte kom (waar al de vuile was enzo ligt) ruik ik ook altijd speed, daarom zit ik daar graag !"
"Nope, 63%... Recht van het lab"
"paulXTC zei: Ik heb af en toe wel van die vlagen van dat ik denk dat ik speed ruik , ik denk dat het gewoon tussen je oren zit Klik om te vergroten... Neeh, in je neus... :P"
"Leuk verhaal, ik kan het me helemaal inbeelden."
"Goeiemiddag, ik heb besloten om te stoppen met gebruiken.... (coke, xtc) Coke is geen probleem, maar heb de afgelope paar weken wel wat xtc geslikt, laatste afgelope zaterdag.... nu heb ik geen probleem om daar af te blijven maar, Nu (dinsdag) voel ik mij toch niet 100% ik zal zeggen 6/10. Voel me zo lichtjes in men hoofd, voel me niet zo alert.... Gaat dit over na paar dagen, we zijn nu in middels 3 dagen verder. (Waarschijnlijk omdat men serotine op is ? ) Nu is mijn vraag wat jullie voorstellen? vitamine ? (welke? ) of van die 5ht caps ? Eten? drinken? Bedankt...hopenlijk voel ik mij snel terug 100%"
"Ik denk dat ik eens langs de dokter ga, ik voel me er gewoon niet goe bij + het was uit nieuwsschierigheid..... Voel me sinds gisteren niet 100%, ik ga het denk tegen men moeder vertellen+naar de dokter gaan voor bloed onderzoek ? ? ? ? heb 2 weken kort op elkaar gebruikt... kan de dokter dan medicatie geven om me terug 100% te voelen? men na effecten: -Lichtjes in men hoofd, men zicht is percies raar ? -schuld gevoel, stomiteit,...."
"idd, gevoel van leegte.... hopenlijk gaat dit over."
"ik vertel het morgen tegen men moeder en zeg dat ik ook het de huisarts wil vertellen + dat die men bloed maar moet checken+zijn mening ! Heb het gewoon gebruikt uit nieuwsgierigheid+ te snel op elkaar en merkte er niet veel van... hopenlijk begrijpt ze dat."
"Grammetje speed krijgen? na 2 lijnen als een blok in slaap vallen? Sounds laajk som gram of bakpoeder ? :P"