Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, Ik heb Kanna besteld en ga dat binnenkort eens proberen. Ik zal er maar best niet teveel van verwachten? Ben van plan om het onder de tong te laten 'smelten', eventueel met wat kauwgom erbij. Mijn vraag is nu, hoeveel heb ik ervan nodig om effect te hebben? Ik heb geen weegschaal, dus graag advies in de trant van een halve koffielepel komt overeen met zoveel gram..."
"Ok, ik vond ondertussen reeds het antwoord. http://www.droomkruiden.nl/product.php?product_id=1812&partner=0&promo=&banner_id=0&pool_id=0 Ik zou zeggen neem maar 3 flinke mespuntjes want 1 is niks. 4 is nog beter. Next experiment: Salvia"
"Hoi, Onlangs heb ik kratom (poeder) eens uitgeprobeerd. Op lege maag 1 soeplepel in glas sinaassap. Eerste 2 uur voelde ik mij aangenaam relaxed, gemotiveerd, good feeling. Daarna tot 3 x toe moeten kotsen, misselijk, kon niks meer binnen houden. Geestelijk ok dus maar jammer van de bijwerking! Idem met kanna! Ik vraag mij af waarom men altijd misselijk wordt van al die zooi. Bestaan er geen drugs die niet misselijk maken?! Beste ervaring tot nu toe was met salvia."
"Als het kratombladeren waren geweest zou ik het ik het idd kunnen oproken maar of dit met poeder kan betwijfel ik. Toch ga ik het poeder op 1 of andere manier opgebruiken, desnoods een mindere hoeveelheid."
"Hoi, Eventjes gauw een vraagje. Stel dat ik morgen 'happy caps Trip E' met hawaiian baby woodrose gebruik en overmorgen salvia, kan dat dan kwaad? Of is dat niet zo erg, zo 2 keer na elkaar experimenteren met verschillende dingen."
"1m65 54,2 kilo. Moeilijk om er wat bij te krijgen..."
"Enjoy!"
"Hoi, Onlangs gedroogde salvia bladeren besteld. Gisteren dan eens (voor de eerste keer) uitgeprobeerd. Ik ben niet zo voor roken, dus koos ik voor de quid methode. Smaak was wel te doen. Ik kan niet zeggen dat ik niets voelde, maar voor mijn part mocht het wel iets heftiger zijn. Na een half uurtje voelde ik mij een beetje wazig. Vaag gevoel van 1 te zijn met de computer. Ik had het gevoel dat er kinderen naast me waren maar dat kan ook komen doordat ik op dat moment kinderen in de straat hoorde. Er was een leuk liedje op de radio en ik begon te dansen (dit in tegenstelling tot wat men wel eens leest, dat men tijdens het gebruik van salvia muziek als storend kan ervaren) Ondertussen was er al een uur verstreken en ik had nog steeds die quid in mijn mond omdat ik hoopte een nog intenser gevoel te krijgen. Verder dacht ik eraan hoe fijn het moet zijn om te leven zonder angst. Ik ben een nogal in mezelf gekeerd persoon en ik zou graag zonder remmingen leven die mijn leven belemmeren. Dit terzijde. Toen ik opstond had ik vaag het gevoel dat mijn ene voet niet mee wilde Het is moeilijk om helemaal niet te slikken en af en toe had ik wel de behoefte om te slikken maar ik deed het dan telkens met mijn hoofd omlaag zodat niets van de salvia vloeistof door mijn keelgat zou gaan. Na een tijd een tweede quid gemaakt, iets kleiner, ik wou graag blijven in dat gevoel, maar er veranderde niet veel. Toen het tijd werd om te gaan slapen kon ik niet in slaap geraken! Kwart valium genomen maar na 2 uur kon ik nog steeds de slaap niet vatten! Is dat normaal als je aan salvia bent??? Dan nog een kwartje valium genomen maar van slaap is er niet veel terecht gekomen! Ondanks dat nachtje zonder slaap voel ik mij wel goed nu, the day after. Volgende keer misschien toch roken of een grotere hoeveelheid nemen."
"Ik denk wel aan te kunnen"