Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSalvia quid

Salvia quid

0 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
p
planet5Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi,

Onlangs gedroogde salvia bladeren besteld.
Gisteren dan eens (voor de eerste keer) uitgeprobeerd.
Ik ben niet zo voor roken, dus koos ik voor de quid methode.
Smaak was wel te doen.
Ik kan niet zeggen dat ik niets voelde,
maar voor mijn part mocht het wel iets heftiger zijn.
Na een half uurtje voelde ik mij een beetje wazig.
Vaag gevoel van 1 te zijn met de computer.
Ik had het gevoel dat er kinderen naast me waren maar dat kan ook komen doordat ik op dat moment kinderen in de straat hoorde.
Er was een leuk liedje op de radio en ik begon te dansen (dit in tegenstelling tot wat men wel eens leest, dat men tijdens het gebruik van salvia muziek als storend kan ervaren)
Ondertussen was er al een uur verstreken en ik had nog steeds die quid in mijn mond
omdat ik hoopte een nog intenser gevoel te krijgen.
Verder dacht ik eraan hoe fijn het moet zijn om te leven zonder angst.
Ik ben een nogal in mezelf gekeerd persoon
en ik zou graag zonder remmingen leven die mijn leven belemmeren.
Dit terzijde.
Toen ik opstond had ik vaag het gevoel dat mijn ene voet niet mee wilde :)
Het is moeilijk om helemaal niet te slikken
en af en toe had ik wel de behoefte om te slikken
maar ik deed het dan telkens met mijn hoofd omlaag
zodat niets van de salvia vloeistof door mijn keelgat zou gaan.
Na een tijd een tweede quid gemaakt, iets kleiner,
ik wou graag blijven in dat gevoel,
maar er veranderde niet veel.
Toen het tijd werd om te gaan slapen
kon ik niet in slaap geraken!
Kwart valium genomen maar na 2 uur kon ik nog steeds de slaap niet vatten!
Is dat normaal als je aan salvia bent???
Dan nog een kwartje valium genomen maar van slaap is er niet veel terecht gekomen!
Ondanks dat nachtje zonder slaap voel ik mij wel goed nu, the day after.
Volgende keer misschien toch roken of een grotere hoeveelheid nemen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."