"hello! He het is me gelukt om te stoppen!! Ik heb sinds Maandag niks meer op! Me G was bijna op en ik had geen geld om nieuwe te halen. Haalde iedere week flesje van 50euro waar dan 500ml water flesje 3kwart vol zat met G.
Raakte een beetje in paniek, maar het is steeds zo dat als het een beetje op raakt,ik steeds minder neem, en zelfs de dag dat ik nieuwe haal soms volop veel alcohol drink, en een diazepam neem om die dag door te brengen en geen g. Wel zweten, down voelen en nergens zin in en zodra het flesje leeg lijkte te raken, constant soort paniekjes van oh nee ik moet nieuwe halen, shit maar ik wil niet, wil stoppen, maar moet nieuwe enz enz
Dat heb ik nu voort gezet, en had me laatste g misschien iets van 3 buisjes in een flesje gegooid en gevuld met water, en nam dan zo laat mogelijk een klein slokje, en veel , heel veel slapen. En flesje wijn of 2 per dag. Ik neem bijna nooit slaap pillen zoals diazepam of lorazepam dus dan werkt dat wel goed, had 6 lorazepam en 3 diazepam en nam dat wanneer ik wou slapen, of overdag als ik me kut voelde
De hoeveelheid die ik nam, dus om de 1,5/2 uur nam ik 3kwart buisje. Dag en nacht, Soms wat meer, soms als ik een normale dag had en met familie of vrienden op pad well eens 3 uur zonder ofso maar thuis zittende wel best vaak na een uurtje toch al weer wat nemen, en dan na half uurtje denken dat het te weinig was, en wat bij nemen. Dan weer te veel op en alles dubbel zien, wakker worden, niks meer weten, bezweet met muziek nog kei hard aan en gelijk weer nemen.
Maar had de laatste week wel meer regelmaat daar in genomen, echt beetje tijd in de gaten houden en niet meer dan 3kwart buisje, proberen zo lang mogelijk uit te stellen in de nacht. Dan maar fles drank naast me bed en een dikke slok nemen, mezelf wijs maken dat het een gtje is. Zo toch wel vaker dus van 12u snachts tot 09u sochtends geen G
Dus wel laatste week echt geprobeerd zo veel mogelijk uit te stelllen, en laatste 2 dagen met 1 flesje waar 3 buisjes in zaten af en toe klein slokje, Daar heb ik nog steeds een klein laagje van liggen hier omdat dat me gerust stelde dat er nog iets is als het fout zou gaan ofso
In iedergeval zo is het bij mij gelukt, sinds maart/april was het 24/7 wel G nemen, en af en toe een halve dag niet. Maar nooit meer dan 3kwart buisje per doses en niet veel combinaties met speed, alcohol en slaap pillen. Dus was er genoeg om high ergens anders van te worden in het afbouw proces. Heb nu een paar jaar al periodes van paar maanden volop gebruik en dan soms weekje niet of op reis in 2018 4 maanden niet,
Maarja zodra ik weer zou halen, is het gelijk zelfde niveau als toen ik stopte, bizar.
Ik weet niet wat je kan halen uit dit bericht, hoop motivatie om ook te stoppen, zo erg verslaafd qua hoge doses zitten we niet, als je de andere verhalen leest. Het is echt wel te doen. Ik wou in iedergeval delen hoe het mij is gelukt en dat ik vertrouwen in heb dat het jou ook gaat lukken.
Groetjess fuck veelste lang verhaal getypt zie ik haha pff"
In: Tips & advies nodig omtrent afbouwen/afkicken GHB
1-1-2024