Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey, K heb gisteren voor het eerst spacecake gegeten. 2 plakjes. Na een uur ongeveer begon ik heel hard te lachen en bleef eigenlijk doorgaan met lachen. Langzaam merkte ik dat mn voeten wel beton blokken leken en alles tolde in mn hoofd. Het bleef gezellig maar heb mn gezelschap even in de steek moeten laten om op bed te gaan liggen. Gelukkig kwam er steeds iemand naar me toe om te kijken of alles wel goed ging.. en natuurlijk moest ik er hard om lachen. Maar het had ook heel erg mis kunnen gaan. K was de controle volledig kwijt en moest mezelf er echt bijhalen op sommige momenten. Alles triggerde me om me goed of slecht te voelen...ben heel blij dat ik het op een bekende prettige plek gedaan heb met goede vrienden want het had makkelijk de andere kant op kunnen gaan. Mijn verwachting van space cake was dat ik gewoon stoned zou zijn...maar dit lijkt er niet eens op! Nu zo'n 26 uur later(!!!!).. nog steeds niet de oude.. wel controle maar n reactiesnelheid van nix..nog steeds zware benen..duizelig. Kortom..geen ervaring om te herhalen voor mij..hopen dat ik morgen nuchter ben want moet weer werken."