Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja zeker nee nooit meer nu alles weg doen. maar lever in maar in bij de huisarts ( tenslotte weten die totaal niet dat ik er van af ben.!!"
"Nou overdag gaat het perfect maar zodra ik wil gaan slapen wordt ik na 45 minuten wakker van volop slijm is dit bekent bij meerdere mensen gebruik nog wel temazepam 10 mg ( veroorzaakt dit de temazepam.? ) ga nu de 7e dag in zonder oxycodon.!"
"Hoi klopt.! door de afbouw veel in bad gelegen met badschuim echter is de huid daar helemaal naar de klote gelukkig was de huisarts het gelijk daar zal voor gekregen wat een heerlijk dat de fik uit mijn lijf getrokken.! tevens al mijn oxycotin en oxynorm bij de huisarts in geleverd zodat hun iemand ( huisarts wist niet zag hoe fris en heldere kijk en ze vond het geweldig dat ik er van deze van deze klote medicijnen af ben.! ) Ter wel het echt niet verstandig is om op hoge dosis cold turkey te stoppen.! Gelukkig weet mijn huisarts wat voor vervelende tijd heb gehad bij NK.! dus hoop dat ik van nacht kan slapen na 1 volle week niet geslapen te hebben"
"Na 7 dagen is de spiegel van oxycodon uit je lijf gaf mijn apotheker"
"Zijn er mensen die van 2x 40 mg oxycotin en 40 mg oxynorm cold turky zijn gestop zijn.? Zo ja ben nu 2 dagen al volledig gestopt na 8 maanden gebruik. Heeft iemand tips ben al wel zelf meerdere keren gestopt ik vond 5 mg oxynorm heftiger dan nu al 2 van 80 + 40 mg"
"Legio Patria Nostra zei: Respect . Respect!! Klik om te vergroten... Enig idee hoelaat ontwenningsverschijnselen zijn"
"Hoi mij zit nu op mijn 4e dag Het wel uit te houden maar ben vandaag wel wat slomer dan de dagen hier voor. lig wel vaak in bad en drink veel van dat speciale sport drank dat valt prima een slok Coco cola en beging te kokhalzen vanmiddag ga ik een geroosterde boterham proberen moet nu flink aan sterken. Bedankt voor je bericht Ik kom hier nog op terug.!"
"Cola valt nu beter. zucht heb ik totaal niet omdat mijn wil erg sterk is. 5 jaar geleden verslavingskliniek geweest daar zelf ook tramadol cold turkey gedaan en bijna 2 jaar later en heb nooit last gehad van zucht ( trek ) alle pillen liggen voor mij in het zicht en ik heb daar geen behoefte aan.! was in mei weer begonnen met oxynorm en oxycotin ovm met een auto ongeluk stond bij stil in de file en een ander is er met 130 km. Er achter op mij geklapt gelukkig heb ik het er heel goed van afgebracht ( ambulance en politie personeel dachten dat ze iets anders aan troffen wel heb ik een ruggen wervel los staan normaal moet dat geopereerd worden maar radboudumc doet dat niet meerhet meeste wat mijn verlichting geeft op mijn rug en echt veel rug pijn lopen op Nike schoenen type Nike vapormax plus bij de eerste stap voelde ik verlichting normalen schoen blijf je de stappen van lopen erg pijn doen nu met deze schoenen krijg je geen klappen meer op je rug scheelt veel heel veel pijn echt waar"
"Deze sport drank"
"Het is van isostar hydrate & perform ( gekocht bij decatlon )"