Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb nu 2 jaar een peyote (inmiddels 6 cm doorsnede) en vond het leuk om zelf te gaan kweken. heb 2 growkits gekocht 1 peyote en 1 san pedro op azarius. ze staan nu op zolder lekker warm en niet in de zon maar wel in daglicht. ik heb ze vrijdag avond geplant en tot nu toe nog niets te zien. maak me wel een beetje zorgen want heb de grond wel echt vochtig gemaakt maar ja het grind op de bodem en de gaatjes in de bodem zouden moeten helpen tegen overtollig water.. ik post fotos zodra ik iets zie"
"keek net eventje naar binnen in de growkits en zag tot mijn verbazing de eerste opkomen!!"