Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zwart pony pack geven de laatste tijd af. Echt niet fijn. Dus die gebruik ik niet meer. Koop nu altijd Blanco's. Goede kwaliteit, goede prijs. http://www.verysmart.nl/a-21126855/seal ... ams-seals/"
"eerst lekkere joint en later nog poppers erbij. Heerlijk"