Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"echt een mooi report ik heb zelf ook paddo's gedaan. ik ben niet goed in uitleggen maar ik leerde meer over me zelf kennen. ik leerde alles over het onderbewustzijn en de manier waarop we leven. wat materie is en illusies ik was in contact met iemand.. (mezelf?) die vertelde dat ik wijs ben en weet waar ik mee bezig ben. ik zag symbolen zoals egypitsche apen enso. 2 weken na de trip vond ik een egyptisch symbool van een aap. het betekend het symbool van de wijsheid. raar he? het leek wel of ik in 1 klap spiritueel was geworden. ik wist niet wat ik meemaakte"