Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo , na enkele weken 3tal, gebruik van weinig speed , om de 2dagen of zelfs op t laatste iedere dag een kleine hoeveelheid 0.5g werd het werken op speed zeer beinvloed, alle werk gedaan in korte tijd, maar ook s avonds en snachts ging ik om het even wat doen slapen deed ik echter wel maar uiteraard veel te weinig wat ik last van krijg is oorsuizen aan linkeroor, zoemend aanhoudend geluid , uiteraard tussen de oren, dit na 3dagen gestopt te hebben , blijft het aanhouden ik denk er niet altijd aan en zo blijft het dragelijk , vraag is gaat het weg? na hoelang ? of ? iemand ervaring hiermee? ik blijf van het spul af nu , tot ik weet wat er gaande is en hoe ik er mee moet omgaan gaat het over trouwens? of roep ik hier te vlug?"
"ik ga alvast even op controlle bij de dokter, zoals jullie melden, je weet maar nooit , kan een toeval zijn , maar gezien de ervaring van enkele onder jullie gebeurt het nog, en dat maakt me wat minder ongerust, als je via google naar oorsuizen zoekt , bleek het bijna ongeneeslijk te zijn en kan het jarenlang een probleem worden waar velen gewoon gek van worden vandaar toch even polsen bij het forum , aangezien ik weet waar het begon, en de ervaringen van ons gelijken hier geaprecieerd wordt, het helpt en voorkomt erger voor iedereen die de moeite doet even hier te lezen en schrijven dus mijn verloop zal ik hier blijven medelen zodat ook jullie er iets aan hebben alvast dank voor de gedeelde ervaringen En ja het was snuiven dat ik deed, niet slim zo te horen intussen dus gestopt compleet tot nader nieuws en heb er geen zin naar nu integendeel"
"inmiddels een volle week verder en nog steeds oorsuizen , geen verschil te merken al heb ik toch een gevoel van druk in mijn oren dokter schreef iets voor om oorontsteking te ontzwellen maar tot nu 5dagen medicatie geen verandering , al moet het nog 10 dagen verder ingenomen worden is het omdat ik gewoon , tekort aan slaap heb gehad, spanningen, hartkloppingen , door het gebruik gedurende enkele weken van speed? maak ik me ongerust of nog mensen met ervaring? gewoon wachten? oorsuizen piepen in de oren , kan heel vervelend zijn, zwaar psychologisch belastend, het blijft maar door je oren piepen, dag en nacht, ... als je eraandenkt kom je gek.. wetende dat het overgaat zou ik het nog kunnen dragen en aankunnen , maar zit ik me nodeloos ongerust te maken? wie er nog van gehoord heeft of ervaring, : meer dan welkom met commentaar, kan geruststellend zijn of goeie tip ?"
"we doen verder met het oorsuiz probleem , intussen10 verder en nog idem zelfs met het medicament van dokter om het ooronsteking probleem tegen te gaan met andere woorden niet echt resultaat en misschien zoeken waar de laatste reakties van komen tijdens het gebruik tandenbijten of kaken opelkaar bijten, dit is inderdaad ook het geval bij mij we zijn wel al 10 dagen verder en heb toch het gevoel dat de kaken pijn doen als ik zelfs eet ik voel effectief dat de spier als het ware tegentrekt als je moet bijten en als ik zelfs dichtbijt dan krijg ik een scherper geluid, dus er moet toch ergens iets van mijn oren dicht zitten zoals ik las op de laatste reaktie, misschien bij mij duurt het langer dan bij andere om die oren terug open te laten en misschien zit ik toch nog tandengeknars omwille van mijn probleem met oorsuizen?? lol ik kan er mee lachen maar dat is heel vervelend en kan me inbeelden mocht je weten dat het nooit meer weg gaat en er is geen reden van oorsprong dat een mens effectief depressief of gewoon gek wordt van dat gesuis ik hou jullie op de hoogte voor diegenen die ooit met hetzelfde probleem zouden zitten en dank al alle reakties, intussen waar ik veel aan heb, om het draagbaar te maken nog reakties of ervaringen welkom tbeste eigenlijk, maar dan zitten we hier verkeerd is overal afblijven of 1keer proberen en karakter houden om er af te blijven"