Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey mensen, ik vroeg me af hoelang de werking van cocaine is ? zker wanneer je dit voor de eerste keer doet ? En hoe is de kater de volgende dag eigenlijk ? vergelijkbaar met xtc ? groeten !"
"Hey mensen er zijn veel topics hierover maar ik had 1 kleine vraag.. kga vanaaf weer aan de apparaten en vroeg me af of ik de ochtend als ik weer thuis kom een tryptofaan kan nemen en diezelfde avond ook weer, dus 2 keer op een dag zeg maar... is dit schadelijk of maakt het niet veel uit ? gr"
"Hey mensen, heb afgelopen zaterdag 1 zeer sterke pil genuttigd. aangezien het volgende feest alweer bijna voor de deur staat (6dec) wilde ik wel weer gaan gebruiken.. Ik heb na afgelopen zaterdag tot nu toe elke avond l-tryptofaan gebruikt en ben nog van plan wat vitamine pillen te slikken. Nu vraag ik me af of ik net zo waus en gelukkig kan worden als afgelopen zaterdag? (misschien 2 inplaats van 1?) en hoe ik mij de volgende dag ga voelen ? ik had namelijk afgelopen zondag behalve last van spierpijn totaal nergens last van voelde me nog steeds vrolijk.. Ik weet dat dit per persoon verschilt maar heeft iemand ervaring met zo'n korte tussen periode ? En vult mijn serotine sneller aan door elke avond tryptofaan te gebruiken ? groeten"
"Ja, gelukkig kan ik de drang goed onderdrukken heb al een half jaar gewacht terwijl ik wel nog had liggen en ben gewoon naar feestjes nuchter gegaan bedenkt voor de reacties, ik neem na 6 dec wel weer een pauze van een half jaar ofzo ps. is het nog steeds nodig om tryptofaan te slikken tot 6 december trouwens, of werkt dat niet goed als je het elke avond slikt ?"
"Hey mensen, ben nieuwe hier en kom gelijk met een vraag binnen vallen ik heb al 2 keer x gebruikt waarvan 1 keer ontzettend prettig en 2e keer iets minder door de caffeine die erin zat maar nu heb ik wat nieuws namelijk lichtblauwe Coco Chanels. Helaas is er maar 1 report van te vinden en dies van 2 jaar terug en zijn hoogstwaarschijnlijk niet diegene die ik heb, maar ik heb eens even geroken aan de pillukes en ze ruiken echt ontzettend sterk je hoeft je neus er bij wijze van spreke niet eens boven te hangen om het te ruiken :P nu is mijn vraag is dit juist een goed teken of niet ? want mijn vorige pillen waren namelijk totaal niet te ruiken ? Ps naar het testcentrum gaan is voor mij geen optie aangezien hij vrij laat pas open is (5 uur) groeten !"
"ja en deze bij mij ruiken echt heel sterk, trouwens met dat proeven he, ik heb geen zin om een middag ook maar licht te spacen dus kan ik er gewoon aan proeven en me mond meteen spoelen zonder dat er ook maar mdma meteen naar me hersens toe gaat?"
"caatje zei: Ze ruiken soms naar een soort van Anijs. Klik om te vergroten... ik denk ook dat dat het is wat ik ruik khoop dat ze beetje sterk zijn is alweer half jaartje geleden en heb echt zin om ff de love en vaagheid te voelen"
"heb net ff likje gedaan eraan en vergeleken met een andere die ik nog had liggen: Oude: smaakte eigenlijk nergens naar Chanel: beetje branderig gevoel en daarnaast blijft de blauwe kleur van de pil gewoon op me tong zitten"