Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb bijna 4 weken geleden voor de 1e keer in mijn leven MDMA-kristallen gebruikt. (ook gelijk de laatste keer).De trip die ik hiervan had leek op een soort XTC-trip, dit heb ik vorig jaar eens 2 or 3 keer geprobeerd. Meer dan een week na het gebruik van MDMA voelde ik mij pas weer in orde, totdat ik weer een week later erg duizelig/wazig werd, trillingen en kloppingen en ook was ik erg angstig. Mijn concentratie was erg slecht. Dit ging na 3-4 dagen weer over en voelde ik mij weer prima. Nu zit ik zo'n 4 dagen in Azie (thailand) en kreeg toen ik hier aankwam weer zo'n raar gevoel. Dat duurt nu al zo'n 8 dagenen wordt alleen maar erger, ik durf m'n hotelkamer haast niet uit. Misschien dat het ook iets te maken heeft dat ik tijdens de vliegreis hierheen een nacht heb overgeslagen en een soort jet-lag heb, maar ik voel me echt niet normaal. Soms het gevoel dat ik out ga. Ik rook niet, drink ook na mijn MDMA-gebruik niet meer en probeer zo gezond mogelijk te leven. Ik ben 28 jaar en weeg zo'n 55 kilo. Ben bang dat ik er wellichts iets blijvends aan over heb gehouden, is dat mogelijk? Wat zou ik kunnen doen om mij weer normaal te voelen? Hebben jullie misschien tips? Ik hoop dat jullie mijn vraag snel kunnen behandelen."