Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi! Ik had een vraagje wat betreft per ongeluk twee hijsjes nemen van een joint met tabak erin. Ik ben een anderhalfjaar geleden begonnen met blowen (wiet/hasj met tabak erin). Ik heb verder nooit vast sigaretten gerookt. De laatste paar maanden is dit opgelopen tot zo'n 10 jointjes per dag vanaf de ochtend. Twaalf dagen geleden besloot ik dat het toch maar tijd was om te minderen. Ik heb een week lang geprobeerd om mijn eerste jointje van de dag uit te stellen tot rond 18:00. Dit is de meeste dagen gelukt, en daarnaast ging ik van 10 jointjes naar zo'n 2 (misschien 3) per dag. Omdat dit zo goed ging besloot ik om m'n jointjes alleen maar puur te roken, omdat ik sowieso vermoedde dat ik meer verslaafd was aan de tabak in de joints dan de wiet. Hiermee ben ik vijf dagen geleden begonnen. Intens veel stress ervan gehad, maar ik heb me er alle vijf dagen doorheen geworsteld. Het enige wat ik rookte was een halve/hele pure joint voor het slapen gaan. Nu zou ik net met mijn vriend even een jointje roken. Hij had zijn eigen jointje (met tabak, want hij is niet gestopt met tabak erin) en zei dat hij dacht dat we nog eentje zonder tabak hadden liggen van de vorige avond. Ik steek de joint aan, neem twee hijsjes en ik proef niet alleen wiet, maar ook tabak. Mijn vriend probeert ook even en ja, het bleek toch geen pure te zijn. Ik balen (en m'n vriend ook natuurlijk, want hij dacht echt dat het een pure was) want ja, het voelt nu net alsof die vijf dagen voor niks zijn geweest. Nu is mijn vraag of het echt heel erg is dat dit is gebeurt. Reset is nu als het ware de progressie die ik heb gemaakt en moet ik opnieuw 'afkicken' van de nicotine? Of maakt het vrij weinig uit, omdat het maar 2 hijsjes waren? Alvast bedankt! Liefs."
"benzzzy zei: Het maakt alleen uit als je weer tabak gaat roken. Klik om te vergroten... transformated zei: Als je geen extra last merkt dan is het niet zo erg. Persoonlijk denk ik niet van 2 hijsjes dat je het gaat voelen. Klik om te vergroten... Ik heb de afgelopen dagen dat timeline dingetje erbij gehouden van stoppen met sigaretten roken, dus na zoveel uur stoppen doet het dit met je lichaam, na zoveel dagen dat. Zit dat ook gewoon goed? Of ben ik daarmee terug bij af. Twee hijsjes is natuurlijk heeeel weinig dus misschien beetje overdreven de hele vraag, maar ben echt m'n best aan het doen om te stoppen dus ergens heb ik de angst dat het gewoon weer terug bij af is met stoppen. In ieder geval heel erg bedankt voor de reacties"