Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"leuk spel pep. Maar voor veel mensen niet weggelegd. Ik ben nog nooit agressief van pep geweest.... zal wel een kwestie van doseren zijn? Gaar de dagen ernaa? Soms, maar meestal heb ik dan niet goed gegeten of ik heb de hele avond staan hakke op terror ofzo. Van pille word ik veel gaarder.... komt denk ik ook omdat ik pille in verhouding ook stukken hoger doseer."
"Paranoia zei: Mac... zei: Als je toch wil pitten doe je er verstandig aan om flink te gaan eten, dit helpt namelijk om de werking van speed tegen te gaan. Rook je daarna nog een dikke toeter en je valt wat sneller in slaap. En natuurlijk niet tot 22.00 uur doorgaan... Klik om te vergroten... Veel eten? dan komt de hele stofwisseling van het lichaam terug op gang, dus lijkt me niet verstandig. Klik om te vergroten... Hoezo niet verstandig? Juist wel, helpt ook tegen de gaarheid de dagen erna en maag/darm klachten. als ik zaterdag na een feest ga dan komt er normaal gepsroken geen pep meer erin na 12:00 zondag, dan kan ik redelijk slapen zondag avond. Mischien heb je het id dat je kut slaapt of nauwelijks, Maar gewoon gaan liggen met de ogen dicht alleen al helpt een boel."