Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, Het is geen totale ramp maar ik denk dat dit bericht mij goed doet en reacties mij het extra zetje geven. Ik ben 194cm en weeg 80kg. Ik eet enorm gezond. Advocado's, groente, fruit, poke bowls, eiwitten, goed vlees, nootjes, 100% chocolade, al die dingen. Qua supplementen neem ik: NAC, Magnesium, vitamine d3, groene thee extract, omega 3. Ik sport minimaal 5 keer per week en pak ook lekker de welness/sauna erbij. Hartslag in rust: 60 Jaren geleden heb ik redelijk wat keren 3mmc gebruikt (ik schat zon 10 keer in 1 jaar). Standaard 1 gram tot 1.5 gram max. Ook enkele keren mdma gedaan. Ja ik weet het is te veel!! . Door werk in het buitenland nooit meer aan gedacht en niet gedaan. Nu ik weer terug ben in Nederland merk ik de laatste maanden dat ik toch makkelijk de nog legale 2-mmc koop bij de smartshop. De afgelopen maanden was het wel echt 1 keer per 1-2-3 weken, standaard 1 gram, gaat er makkelijk door, altijd oraal. Enkele vragen; - Ik heb al bakken met onderzoeken gelezen maar het blijft toch lastig. Heb ik permanente schade opgelopen of valt het wel mee door mijn voeding, supplementen en sport. Bescherm ik mezelf goed met NAC en groene thee etc.? - Hoe komt het dat ik zelfs na 1 gram bijna geen kater heb. Ik vindt de ochtend na 3 wijntjes vervelender dan dit. - Zijn er mensen van de oude garde 4mmc tijd die grammen per weekend namen die mij gerust kunnen stellen? Ik voel me altijd na 1-2 dagen weer de oude en dat maakt het vervelend want dan is de neiging om het 2 weken later weer te doen groot. Ook al is het niet echt eens zon top spul. Ik ga nu een flinke pauze nemen want los van mijn lengte, gewicht, voeding en sporten denk ik niet dat dat een reden is om zulke doseringen te nemen. Ik hoor graag ervaringen, tips, weetjes etc... mochten jullie dit delen"
"Groeimaatje zei: wat is je vraag precies dan? Klik om te vergroten... Sorry hij plaatst m opeens, volledig bericht staat er nu."