Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Super handig dit lijstje ! Ik ga morgen oogsten maar ik vroeg me af wat je met de witte pluizen moet doen als je de paddos vers wil eten, moet ik de pluizen eraf halen ofzo ? alvast bedankt !"
"He mensen, ik heb 2,5 week geleden mijn eerste kweeksetje gekocht. het leek allemaal goed te gaan en ze groeien snel. maar nu opende ik de zak een paar dagen geleden en er kwam een vieze lucht uit, een beetje een verrotte lucht. ook zie je wollige pluizen op de paddo's. kan ik ze laten doorgroeien en nog gebruiken of is het hele setje onbruikbaar geworden? alvast bedankt ! { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"oke bedankt, heb de paddos geoogst en ze lijken prima. maar ik zie in instructies en verhalen op internet veel verschillen wat je moet doen met een growkit. moet je elke dag luchten en met de plantenspuit sproeien of is het toch beter om maar 1 keer te sproeien en de zak nooit meer te openen tot de oogst ??? en iemand goede ervaringen met een warmtemat ?"