Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hey 9jaar geleden heb ik met mn kameraden LSD (fat freddy's) genomen. in het begin was dat allemaal fijn maar na een tijd hadden we een serieuze joint gesmoord en toen op één keer waren we volledig paranoid aan het gaan, we kenden zelfs onze eigen naam niet eens Toen we terug ons zelf waren geworden na een 8u ongeveer waren we zo blij als een klein kind. Na 1 maand, toen ik een joint gesmoord had was de trip bij mij terug opgekomen en dat heeft ongeveer 4a5jaar geduurd en mijn ogen waren beschadigd want ik zag allemaal witte puntjes. Ondertussen was ik nog steeds blijven hangen van de LSD en ben ik naar een dancing geweest en heb toen XTC genomen en mijn ogen werden steeds erger. Omdat het zo erg werd en omdat ik beetje bang had gekregen ben ik met ALLES volledig gestopt !! En ben na een paar jaren terug volledig mezelf geworden. Nu 9jaar later heb ik nog steeds last van mijn ogen. Door de dag heb ik het niet zo erg en let ik er niet zo op omdat het overal licht is maar 's avonds in een donkere kamer of als ik ga slapen zie ik snow zo blinken voor mij. Maar heb het ondertussen leren aanvaarden om zo te leven en ben het gewoon geworden. Ik zou het niemand aanraden om zoiets te doen !! ik ben er nog goed vanaf gekomen maar andere mensen hebben het veel erger !! Als ik niet naar mijn eigen was gekomen had ik zeker en vast zelfmoord gepleegd van de ellende !! Kon ik de tijd maar terug draaien, dan had ik het nooit gedaan !"