Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Imke zei: Je wilt mensen informeren, maar je beschrijft benzo's alsof ze een of ander wondermiddel zijn om het leven makkelijk te maken bij moeilijke momenten. Misschien moet je erbij vermelden dat benzo's heel wat nadelen en negatieve gevolgen kunnen hebben en het zeker niet aan te raden is om recreatief te gaan gebruiken. Klik om te vergroten... benzodiazepinen zijn wat mij betreft te vergelijken in de catagorie heroine en zeer moeilijk vanaf te komen"