Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"jullie hebben het over grijze omega's, die van mij die ik vandaag heb gekregen zien er als volgt uit: Rond, licht paarse (beetje lichtblauwachtig) omega's, wil die eigenlijk dit weekeinde proberen. Heeft er iemand ervaring mee? Hebben een dubbele breuklijn zodat ze ook tot een kwartje te breken zijn! Vrij harde pil, iemand enig idee wat er in zit? Zijn het deze pilletjes waar meth in zit?"
"Volgende week donderdag krijg ik de uitslag, laat wel even hier een post achter..... Ga ze dus niet in mijn hoofd gooien.........."
"Hoe dan ook dit soort taferelen krijg je als je drugs gaat aanpakken, gewoon wachten tot de volgende dode weer valt. Je hebt helemaal gelijk, maar dit soort praktijken kunnen gewoon niet. Heb totaal geen trek Chrystal Meth in mijn hoofd te duwen."
"Nou laten we eerlijk zijn, liever wat meer voor een pil betalen dan het risico te lopen rotzooi in je hoofd te gooien. IDD legalisatie. Als je ziet hoe hoog de verslavingskans van XTC (MDMA) is en je vergelijkt het met een pak peuken dan staat dat wel heel erg in schril contrast met elkaar. Mja gewoon doorgaan met het voorgeschoteld krijgen van een hoop troep is ook een optie"
"He, hallo kan er heel simpel over zijn, in die pil zit helemaal geen M in. Alleen afetamine, hebben ze geprobeerd zondag, op zich een redelijke pil maar dan zonder M!!! Wel de hele week er total loss van geweest. Is inmiddels getest die pil!!!"
"Is dit sarcastisch? [/quote] Nee dat is geen sarcasme. Verdomme wat zijn jullie dom. de A van MDMA staat voor Amfetamine. XTC is zelf een amfetamine. Get your shit together man. [/quote] Als je een pil koopt waar je vanuit gaat waar MDMA of MCPP in zit en daar zit vervolgens echt helemaal niets anders in dan Speed en of wellicht MED wat was dan hier wel slim geweest om te schrijven? Ik vind het het gewoon een bullshit pil"