Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, Ik ga volgend weekend voor de eerste keer cocaïne gebruiken met een paar vrienden, en ik vraag me een beetje af wat er precies gebeurt dan? Ik heb wel dingen gelezen op internet maar dat was niet heel duidelijk zeg maar. Dus, iemand die me zijn ervaringen wil/kan vertellen?"
"Hoi, Ik heb laatst ergens gelezen dat je van de bladeren van ananas (er sap uit halen o.i.d. ik weet het niet meer precies) kunt gaan trippen. Klopt dit? En zo ja, hoe werkt dit precies? Ik kan het niet meer terug vinden op het net.."
"Fool zei: GBL is een schoonmaakmiddel dat als roesmiddel wordt gebruikt, het is alleen nogal verslavend en de handel erin is volgens mij wel gelimiteerd atm. Iets als lachgas kun je ook wel een keer ergens vandaan toveren, de effecten van beide middelen kun je overal op het internet wel vinden. Als je andere dingen zoekt zul je al snel richting de ether/lijm snuiven gaan, maar van dat soort rotzooi zou ik echt afblijven, dat is nogal slecht voor je en de effecten zijn niet zo bijzonder. Je kunt anders altijd nog naar de smartshop gaan en daar iets degelijks halen? Klik om te vergroten... Lachgas heb ik een keer gebruikt, was ontzettend leuk maar duurde erg kort.. Nee klopt, en ik weet niet of ik echt aan het snuiven wil gaan. Lijkt me niet zo plezierig haha. Dankjewel!"
"Fool zei: Mwa, misschien is lijmdamp inademen een betere benaming, maar alsnog niet echt een strak plan. Truffels bij de smartshop kunnen altijd een leuke instapper zijn, maar naar wat voor effect zoek je precies? Klik om te vergroten... Euh, een beetje zweverig, blij, niet al te druk, ik weet niet echt hoe ik het moet beschrijven. Gewoon alsof je aan het zweven bent en alles voelt fijn en ja."
"Dank jullie wel allemaal!"
"ZERO- zei: Nootmuskaat? _O- Klik om te vergroten... Daar zat ik ook even aan te denken, maar ik heb gehoord dat je daar heel bad op kunt gaan, en dat het meer dan 2 dagen kan duren als je niet zoveel geluk hebt... dit risico wil ik liever niet nemen haha. Ik heb ook iets gehoord over hortensiabladeren roken, en iets over een ananas... maar geen idee of het werkelijk zo is."
"Echt een superleuk report om te lezen! Ik wil ook al een tijdje dit middel gebruiken, en dat ga ik binnenkort ook waarschijnlijk doen, vooral nu ik heb gelezen dat je zo'n leuke ervaring hebt gehad. Hopen dat ik niet moet overgeven, net zoals J en C. Jammer, maar inderdaad wel mooi meegenomen dat C uiteindelijk nog wel lekker heeft meegetript!"
"Hoi, Ik hoorde dat als je een bepaalde dosis ritalin neemt, het als speed werkt. Klopt dit? En zo ja, hoeveel zou je moeten nemen?"
"Deamon zei: Ja, dat klopt zo ongeveer. Net als speed is het een pepmiddel. Het geeft alleen niet de euforie voor zover ik weet. Dosis weet ik niet. Ik had zelf een keer twee pillen van 10 mg per stuk op en dat had bij mij geen merkbaar effect, maar ik had toen intussen al enige tolerantie voor amfetamines. Klik om te vergroten... Aha, bedankt!"
"Hoi, ik vroeg me af of er bepaalde huishoudmiddelen zijn die je zou kunnen drinken/eten o.i.d. waardoor je gaat trippen? En zo ja, met wat voor krijg je welk effect? Alvast bedankt"