Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Sunnydf zei: Geen ervaring met lyrics Maar sinds 3 dagen zelf met baclofen begonnen(hoge dosering 300 mg over hele dag) en compleet ghbgebruik en cravingsvrij) Nu wel de dosering aan het verlagen Helaas geen begeleiding arts. Daarom wat missers in correctheid toediening. Maar ITT tot bv Raver is dit voor mij na een helse mislukte afkickperiode een absoluut wondermiddel. Mocht iemand het interessant vinden kan ik wel mijn theorie uitleggen waarom het voor mij specifiek wel zo extreem goed werkt Klik om te vergroten... Absoluut interessant! Afgelopen week heb ik me laten gaan, lees uitglijden, met GBL. Heerliijk! Na 3,5 dag wilde ik stoppen en kreeg zulke intense vreselike ontwenningsverschijnselen! (is wel erg snel toch???) Grote Paniek!! Mijn wereld stortte in!! Wat nu???? Uiteraard eerst doorgaan met de GBL..zo laag mogelijke dosis iedere 2 uur. Ik zag mezelf/kon me niet aanmelden voor een kliniek...over een paar weken heb je een intake en dan kan je over 10 weken in de afkick.... dat wil je niet. De verslaving wordt alleen maar erger, de ontwenning alleen maar helser. Uiteindelijk een vriend van mij gebeld en ik mocht langskomen. Hij zoume wel helpen. Eerst begonnen met Baclofen en diazepam... werkte niet. Ik had gelezen over Pregabaline icm Baclofen. Dat eerste had mijn vriend ook liggen... GEWELDIG!!!!!!! ik kan niet anders zeggen... geen ontwenningsverschijnselen en absoluut geen GBL(of wat anders aangeraakt). Eerste dag heel af en toe een kleine dosering oxazepam erbij, want deze werkt lekker snel. Thats it!"