Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn infantiele moeder heeft sigaretten lopen roken tijdens de zwangerschap van mij. Vier sigaretten per dag waren toegestaan volgens de dokter vertelde ze mij. Die stomme hoer. Dankzij haar voel ik me een terminator die hier op aarde is opgestaan om zijn beide ouders levend te begraven. Als straks alles om mij heen weg valt, en meneer heeft niks meer te verliezen, ben ik de eerste die naar ze toe stapt met een schop in zijn handen. Conclusie: eet, drink, sport, en leef zeer gezond met zo min mogelijk stress. Iets wat je overigens niet alleen in die 9 maanden moet doen, maar tot aan het einde. Ik heb psychische stoornissen, en het feit dat mijn moeder rookte toen ze mij droog, kan één van de mogelijke oorzaken zijn. In mijn ogen is het immoreel ongezond te leven als je hier anderen bij benadeeld. Zeker wanneer we praten over een nieuw leven. jij bent zo niet goed in je hoofd ik ben 19 jaar en me moeder en vader vertelde mij dat ( HOE ERG HET OOK KLINKT ) toen zij zwanger was zij volop blowde nog meer dan de gemiddelde blower en ik zal je zegge er is HELEMAAL NIKS met mij aan de hand tis lkkr makkelijk dat te zeggge natuuurlijk maar ik geloof er geen 1ne reet van want ik ben dood gelukkig heb HVO gedaan heb nooit ergens last van gehad en daar wil ik niet mee zegge dat iedereen maar kan blowen ik raad iedereen gwn echt aan het niet te doen maardit moes ik ff kwijt gwn niet blowen is er niks aan de hand"