Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"laatst sinds jaren weer eens wat coke gehaald, woon in twente sinds kort, maar omdat ik hier niemand ken etc etc dus naar de randstad geweest en was 50 voor 1 gram + de bezine kosten dan hahahaah"