Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"In de mei, dit jaar, zaten ik een een paar vrienden tijdens een atlantistrip ook buiten, het was vrij koud rond de 10 graden denk ik zo. Buiten dacht ik niet eens aan de mogelijke kou we liepen massaal gewoon in t-shirt, met misschien hier en daar vest. Toen de trip was uitgewerkt, kwam ik thuis en zag dat mijn handen gewoon helemaal rood waren van de kou die we dus blijkbaar hadden geleden."