Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey! Ik wilde gewoon even zeggen dat ik je bericht had gelezen en de symptomen die jij beschrijf enorm herken. Ik heb een paar weken geleden ook een bad trip van spacecake gekregen, wat best heftig was, want ook al had ik wel eerder geblowd, dat was maar één trekje van een joint die bijna op was en verder had ik nog nooit drugs gedaan. Maar ja, ik was ook constant heel bang dat het gevoel van de trip voor altijd zou blijven en daarna werd ik bang dat ik een psychose zou krijgen, iets waar ik altijd al heel bang voor ben geweest. Ik heb toen heel veel op internet opgezocht over bad trips en toen ik jouw post zag, ook over derealisatie. Het was voor mij vooral heel fijn om te lezen dat veel mensen het hebben gehad en er weer vanaf zijn gekomen, misschien is dat voor jou ook iets fijns om in gedachte te houden. Ik heb ook bij mezelf gemerkt dat hoe angstiger ik begon te denken, hoe sterker het gevoel van derealisatie werd. Dus ik probeer nu zoveel mogelijk positief te denken (wat soms lastig is, want ik was ook voor ik die spacecake had genomen al niet echt in een fijne periode), mezelf te kalmeren en gewoon in gedachte te houden dat dit normaal en niet voor eeuwig is. Ook ga ik bellen met het Landelijk Spreekuur Partydrugs en ben ik in therapie om te helpen met die positieve gedachtes. Maar bedankt, je bericht hielp mij eigenlijk best wel, ook al was het in de vorm van een vraag! Verder ben ik benieuwd hoe het nu met je gaat?"