Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Jesus christus... Heb een jaar lang valium gebruikt (10-30mg per dag) waarvan de laatste 4 maanden eigelijk hard (elke dag). Ik voelde dat dit een verslaving was en ben naar een afkickkliniek gegaan. Daar hebben ze alles over een tijd van 1 maand afgebouwd. Nu ik thuis ben ervaar ik last van het bekende rebound effect : -wazig -extreme angsten -trillen Ben ondertussen 3 dagen thuis waarvan de eerste een hel was , ik voel wel dat het begint te beteren maar nu begint mijn vader mij onder druk te zetten dat ik naar de ziekenkas moet gaan voor mijn uitkering te regelen.. Ik kan amper over straat lopen zonder angsten Wat een hel!! Wou dat ik er nooit mee begonnen was vraag: Weet iemand hoelang dat rebound effect kan duren?? (ik ga in een maand naar een speciale kliniek tegen angst en depressie ook volledige opnamen)"
"btw ik gebruikte het tegen angstgevoelens moest dit nog niet duidelijk zijn.."