Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goedendag! Ik weet niet of ik met mijn vraag bij het juiste lijntje zit Ik wil zelf een spacecake of muffins of brownies gaan maken. Aangezien ik niet tegen gluten en suiker kan zal ik zelf moeten zorgen dat er een spacecake uit de oven kom. Ik maak mijn cakes dan ook met amandelmeel en honing. Nu heb ik gelezen dat je of cake kan maken van wietboter of de wiet erdoorheen hakken. Ik vraag mij af, wat is beter of lekkerder of wat geeft het beste resultaat? Kun je de cake ook invriezen net als je 'gewone' cake kunt doen? Ik heb niet veel ervaring, maar dat begrijp je wel uit dit bericht. Ik wil een hele leuke avond, hoeveel kan ik dan het beste in een hele cake doen?"