Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo ik heb een vriend die verslaafd is geweest aan coke. ik kende hem toen nog niet . Hij heeft het me in het begin direct eerlijk verteld , het drong eigenlijk nie techt tot me door dat het echt serieus zou zijn en het deed me niet echt wat. hij had ook nooit meer wat gebruikt sinds een tijd. ik was ook in het weekend altijd bij hem en merkte verder niks. later ben ik erachter gekomen dat hij 1 keer de mist in is gegaan. via via heb ik het gehoord van een vertrouwelijk persoon. diegene vertelde mij dat hij één keer de mist in is gegaan zover hij wist. hiermee kregen we dus ruzie etc, maar het is goedgekomen.. ik heb het hem vergeven omdat hij de mist in was gegaan met een softdrugs en geen coke, en omdat hij uiteindelijk toch eerlijk is geweest. dat vond ik heel belangrijk en we hebben er goed over gepraat.. toch loop ik er de hele tijd mee rond. ik kan eigenlijk nooooit weten of hij nu nog steeds liegt. ik hoor dat verslaafden masters zijn in liegen. liegt hij nu ? of zou hij er echt af zijn? vraag ik me de hele tijd af. hoe kan ik ooit weten of hij er echt af is ? en hoe kan ik hem er anders op betrappen dat hij het nog wel doet? hij hoeft maar ff naar de wc te gaan en hij heeft de kans erop.. hoe kan ik het zien ? hij zegt zelf.. dat je het niet kunt zien. hij praat er altijd heel eerlijk over en ik wil hem zo graag geloven.. maar na die ene keer is dat echt erg moeilijk..."
"nja kmerk verder niks aan hem maar ben er gewoon bang voor omdat ik geen drugsverslaafde vriend wil .. en hij zegt zelf ook je kan het niet merken maarja.. enn het was wel softdrugs ja , maar het waren paddo's en geen hasj of weed.. daar heb ik verder geen problemen mee als het niet te vaak gebeurd.. maar iig bedankt voor de reacties"
"Mijn 1e joint was op texel, vakantie, 2 jaar geleden. iedereen was stoned behalve ik ? daarna met mn Ex-vriend, ik wist niet of ik het nog een keer wou proberen, hij had alleen nog een oude joint . Toen het al te laat was om een nieuwe te halen, alles was dicht, dacht ik ach waarom niet en wou het proberen.. en wéér niks, maar mn ex werd ook niet stoned.. lag dus aan de joint. Toen het uitging, dacht ik ik wil het nog een keer proberen, en nu een goede. Toen ben ik met een vriend van me in een speeltuintje gaan zitten, het was mooi weer, op de schommel, allemaal kleine kindjes om ons heen die niks doorhadden. ik had wel lol maar voelde me niet echt heel erg stoned.. jezus wil het nooit lukken ofzo dacht ik .. en nu met mn Vriend, en vrienden van hem was ik in de stad. een vriend had een joint meegenomen. Toen zijn we buiten ergens gaan staan en ik nam een stuk of 4 hijzen. Ik vernam nog niet veel. toen gaf hij me een shotje, ik had gééén idee wat het was, wist ik veel. Nog merkte ik niks , noh doe er nog maar een, dus weer een dikke shot. En toen kwam het ineenkeer in 1 klap .. echt vet raar voelde ik me .. benauwd, maar ook weer beetje zweverig, mn armen en benen voelden heel zwaar, heel apart. ik heb de hele avond op de WC gezeten en kon geen mens om me heen zien want ik had echt het idee dat ik ieder moment kon kotsen. Toen we thuis waren heb ik dta ook gedaan, daarna voelde ik me weer kiplekker. Vervolgens heb ik vaker een joint geprobeerd en nu vind ik het echt leuk voor af en toe, ik merk het nu wel, ik weet hoe het voelt, en het is soms gewoon ff heerlijk"