Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb echt een brandende vraag. Iedereen heeft het hier steeds over het niet kunnen slapen na de pep maar is dit ook als je t maar een beetje gebruikt? En als je maar een beetje gebruikt heb je dan die euphorie en energy? De rede waarom ik dit vraag is omdat er iemand komt pitten die niet in de gaten heb dat ik pep opheb dan En als ik t gewoon in mijn drinken meng gaat dat goed? Bedankt,"