Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Eerste keer dat ik een plantje heb. Ik gebruik medicinaal. Maar vraag me af of dit al goed is? Lees ergens dat de koppen wit moeten zijn en volgens mij zijn ze dat hier? Of is het nog een weekje wachten?"
"Dank je wel Ondertussen al geoogst. (2 weken later ) En is goed gegaan"
"Misschien weet iemand dit Ik gebruik medicinaal dus niet voor de high, hoewel dat soms best geinig is Ik gebruik een arizer xtremeq met wip (slang) Normaal vul ik de hele houder met eigen kweek. Dat is best veel maar het is simpelweg wat minder sterk. Ik laat de vaperizer een kleine 5 minuten opwarmen en begin dan op 210 en na een kwartiertje naar 230. Effect is redelijk sterk en op het randje van high. Vandaag moesten we weg en kreeg ik last maar wilde niet de volle dosis nemen dus nam misschien 1/5 van normaal. Binnen 10 minuten had ik nagenoeg hetzelfde effect als met een volle houder..... Iemand enig idee wat er gebeurt ? Heb ik hem normaal te vol? Of wat anders ? Elke tip is welkom. Aan het eind is de wiet altijd bruin door en door dus het verdampt wel allemaal lijkt me. Gebruik nu een jaar medicinaal en ben er dolblij mee. Stukken beter dan de chemische alternatieven."
"We maken hier regelmatig edibles. Vooral eerste batch koekjes of boterkoek kan soms het "achtbaan effect" geven Daarna weet ik wel wat ik nodig heb. Is niets ernstigs trouwens. Meer nek en schouderpijn en daardoor soms aanvallen van hoofdpijn en angstaanvallen. Vaperizer is ideaal omdat het snel werkt en het effect houdt ongeveer 2-3 aan. Edibles kan ik smorgens nemen en val dan rond 15:00 als een blok in slaap. Erg vervelend."
"Hi Hoop dat wat mensen me kunnen helpen Ik krijg voor nek/stress bediol wat op zich redelijk goed lijkt te werken. Ik ben nu wel aangezet om ook wat te experimenteren met wat andere dingen Ik gebruik een floral aura vaporizer Op dit moment stop ik de bediol gewoon in de kamer met klein filter onderin. Temperatuur tussen de 190-210 en dan kan ik voor mijn gevoel ongeveer 4-5x inhaleren daarna komt er eigenlijk geen rook meer vrij dus ik neem aan dat het dan klaar is. We hebben nu een onversnipperde White widow master gehaald en marrokaanse hasj .Beide op advies van 2 verschillende koffie shops . Mijn vraag was Creatief, relaxed en pijn stillend . Nu de vragen. Hoeveel moet je eigenlijk in die kamer doen en hoe heet moet je het verwarmen. Klopt het dat als de rook stopt het eigenlijk "op" is? Verder sta ik open voor elk advies Ik wil in geen geval knetterstoned of high worden. Maar een opbeurend, positief relaxed gevoel mag zeer zeker wel . Hopende op jullie hulp . De apotheek gaf me maar 1 advies "we weten er bar weinig vanaf meneer, probeer maar wat""
"Dank je wel . Zo maar eens proberen dan ."
"Net geprobeerd Gewoon wat afgebroken en erin gedaan .kamer zat wel vol maar is geen 1/5 van wat ik heb (1 gram) Bij zowel 200-210 geen echte rook zoals bij de bediol maar uiteindelijk is het groen wel veranderd in bruin . Is het beter om het de volgende keer te vergruizen? Effect is er eigenlijk niet .beetje gelijk aan bediol alleen iets meer zweverig. Bij bediol merk ik eigenlijk geen verschil tussen wel en niet gebruik behalve dat ik minder pijn heb en veel dieper slaap . Had van de White widow eigenlijk een flink effect verwacht en had er daarom maar weinig ingedaan . Zal morgen nog eens proberen anders. Maar gezien het feit dat ik geen rook zag vraag ik me wel af of het wel goed gegaan is ."
"Juist ja. Had al zo een vermoeden."
"Ben wat dagen verder Bediol lijkt te werken aangezien de pijn een stuk minder is. Wiet komt er ook bruin uit. Echter Heb nu was marroc hasj en White widdow geprobeerd en het effect is echt 0.0 Heb nu een nieuwe vape besteld boundless CFC omdat ik begin the twijfelen aan de flowermate aura die ik nu gebruik . Je ziet op video's bv veel meer damp hier is het een klein beetje voor 2-3 inhaleringen en daarna is het niet meer te zien . Lijkt me toch stug dat ik na 10x inhaleren nog niets voel."
"De boundless is binnen en lijkt het beter te doen dan de flowermate aura . Heb een halve edible gehad en dat had wel degelijk effect. Film kijken werd een hele aparte maar zeer leuke ervaring . Ik denk dus dat ik qua docering misschien iets fout doe. Heb van de week wat met knipsels van haze13 getest en heb 2xde kamer moeten vullen van de cfc voordat ik 10% van het effect van de halve edible had . Uiteindelijk gaat het me om pijnbestrijding en spier ontspannend dus dat werkt wel. Vind het alleen soms ook wel leuk recreatief wat te doen . Dat zelf dat ik na2-3 inhalaties wel tegen het plafond.zou zitten omdat ik nog nooit ook maar wat gebruikt heb .maar de realiteit zal liggen op 2-3 kamers van de cfc voor ik echt wat voel . Toch vreemd als.je sommige ervaren mensen hoort en die beweren na 2 trekjes al high te zijn."